Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

czwartek, 5 listopada 2015

Butelka z motywem świątecznym

Gorący okres tworzenia. Dzisiaj kolejne  dzieło. Przyznam ,że moje ulubione i  trafi na kiermasz świąteczny do szkoły, Butelka po Nalewce Babuni -poznajecie ten wzór? Robiłam już takie. Jednak ten świąteczny motyw wyraźnie mnie ujął.


Ostatnio dość ostro eksperymentowałam z patyną antyczne złoto. Sprawdziła się nie tylko w przecieraniu ,ale przede wszystkim zamalowywaniu.

 Jak widzicie korek butelki, góra i odrobina dołu wykonana patyną.


Motyw serwetki z Mikołajem w pięknej zimowej scenerii.

Wszystko wykończone odrobiną sztucznego skrzącego się śniegu, trochę złotych koralików  i mamy świąteczną buteleczkę.



Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa