Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

poniedziałek, 30 listopada 2015

Jak zrobić prosty transfer w decoupage z użyciem zmywacza do poznakoci

Kolejny post c cyklu:  Jak zrobić...Dzisiaj pokażę jak robię transfer w decoupage z użyciem  zmywacza do paznokci. Ten prosty transfer robiłam jako pierwszy z moich transferu i chyba się nie zawiodłam. Może odrobina wzoru , gdzieś się nie odcisnęła. Zobaczcie pierwszy transfer na deseczce kuchennej. A tutaj zapraszam do obejrzenia: Jak zrobić transfer za pomocą żelu.KLIK



 
Czego potrzebujemy do transferu:
  • zmywacz do paznokci
  • wydruk laserowy bub ksero
  • materiał do transferu
  • wacik kosmetyczny

WYKONANIE

Przedmiot, na który będziemy nanosili transfer powinien być pomalowany farbą akrylową. najlepiej jasną , ponieważ wtedy dobrze widać to co przenieśliśmy na przedmiot. 

KROK 1 

Przygotowany wydruk, odbicie lustrzane możemy dociąć, odpowiednio do powierzchni. U mnie mały. Będzie naklejany na bombce ze sklejki. Jeśli mamy duży wydruk, powinniśmy przykleić do przedmiotu taśmą malarską. 


Niezbędny do naszej pracy jest zmywać. U mnie pierwszy lepszy, który znalazłam w  domu.


 KROK 2

Grafikę przykładamy stroną zadrukowaną do przedmiotu. Wacik moczymy w zmywaczu i całość namaczamy dobrze tymże płynem. Po namoczeniu już widzimy dokładny napis. Następnie łyżeczką dobrze docieramy każde miejsce wydruku.


 Delikatnie odkrywamy brzeg i już widzimy ,że taki sposób transferu daje jakiś efekt.



Odkrywamy całość i nasz transfer tak wygląda. Być może nie jest to szczyt marzeń w transferze decoupage, ale na pewno jest jakimś tanim  sposobem na prosty transfer.


W kolejnym poście transfer wydruku z drukarki atramentowej.










Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa