Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

poniedziałek, 2 października 2017

Malowane kamienie-ozdoba ogrodu.

Wakacje to czas, który wykorzystałam pracowicie malując na kamieniach (otoczakach) domki. Muszę przyznać, że inspirowała mnie do tego moja bratowa Ania. A właściwie malowanie kamieni to jej pomysł na wakacyjne warsztaty, do których zaangażowałyśmy jeszcze sześcioletnią Olę.
Ania malowanie kamieni rozpoczęła już w swoim ogrodzie, a dalszy ciąg nastąpił podczas wspólnych wakacji w naszym rodzinnym miejscu. To taki nasz azyl. Z dala od szumu i zgiełku miasta.W ciągu trzech tygodni powstały wspaniałe domki, biedronki i piękne kamienie ozdobione metodą decoupage.

W takim razie po kolei.

W tym poście będą domki, biedronki i kolorowe kamienie do ogrodu. Kamienie z decoupage będą w następnym poście.
                                                 
Do malowania tła wykorzystałyśmy farby Viva Garden. Firma reklamuje się mówiąc o metamorfozie ogrodu. To prawda można malować meble ogrodowe i wiele innych rzeczy, które zmienią nasz ogród w trochę bajkowy. My skupiłyśmy się na kamieniach.  Farby pięknie kryją. Oczywiście lepiej pokryć dwa razy, wtedy efekt niesamowity. Do malowania drobnych elementów na domkach wykorzystałam farby akrylowe.

Zobaczcie sami.




















                                       A teraz kamienie w ogrodzie Ani.

Kamienne usta zdobią działkę od dawna








Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa

6 komentarzy:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa i na pewno takie dekoracje ciekawie wyglądają w ogrodzie. Muszę przyznać, że ja od pewnego czasu także szukałem dobrych mebli ogrodowych. Na całe szczęście w sklepie https://ogrodolandia.pl/ znalazłem takie, które od razu mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te kamienie! Tak się kolorowo dzięki nim zrobiło. Jeszcze posadzić do tego hiacynty https://florexpol.eu/366-hiacynty i już w ogóle będzie pełnia kolorów w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa