Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

środa, 14 października 2015

Koszyczki w decoupage.


Koszyczki zrobiłam już dawno. Zostały wykorzystane jak należy .Jeden w łazience, drugi w kuchni.
Bałam się trochę malowania wikliny, ale okazało się ,że wspaniale przyjmuje farbę akrylową.
Drugi koszyczek to raczej taki jakiś sztuczny, gruby materiał i tutaj trzeba było trochę się napracować.




Koszyczek wiklinowy pomalowałam białą farbą akrylową-kilka raz.Farba musiała dokładnie wniknąć  w szczeliny.

Koszyczek materiałowy pomalowany farbą akrylową w odcieniu beżowym.
Tutaj malowałam kilka razy, od środka również.


Przy koszyczku wiklinowym ważne jest odpowiednie wtopienie- wklejenie serwetki w zakamarki wikliny. Udało się i teraz wiklinowy pojemniczek wygląda zdecydowanie lepiej.






Na tym koszyku wykorzystałam również motyw kwiatowy z serwetki i jak widać dobrze się wszystko wkleiło.

Koszyczki zabezpieczone lakierem Vidaron kilka raz.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa