Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

czwartek, 15 października 2015

Walizka decoupage

Przyznam, że było to duże wyzwanie. Stara walizka i jej renowacja. Długo się do tej pracy przymierzałam. Najpierw zamalowałam ją farbą akrylowa w kolorze beżu, a boczne okucia pomalowałam patyną antyczne  złoto. Od tego momentu walizka stała około 2 miesiące. Nie miałam pomysłu i odwagi, by coś na niej stworzyć. W końcu nadszedł ten dzień. Zamówiłam papier decomanii, który stał się głównym motywem na walizce. W trakcie pracy przyszły inne pomysły i efekt końcowy  na załączonych obrazkach.



Może po kolei. Tak wyglądała walizka przed jej zmianą.




Następny etap pracy, to malowanie farbą akrylową. Cztery razy.




Kolejne kroki w mojej pracy to rozmieszczenie motywu kwiatowego. Papier wycinałam,a następnie moczyłam w wodzie, by stał się miękki. Różyczki umieściłam po bokach części głównej i z boku na stornie wąskiej.




Jak widać na środku umieściłam postać dziewczynki -metoda serwetkowa.
Druga strona również postać i kwiaty, jednak postanowiłam wykorzystać grafikę którą posiadałam i zrobiłam transfer z pomocą kleju do transferu.

Miejsce, na którym mamy umieścić grafikę smarujemy klejem , przykładamy obrazek. Dociskamy i zostawiamy do wyschnięcia ok.40 min



Po tym czasie moczymy papier i ścieramy warstwę, aż ukaże się grafika.




Ostatni etap to lakierowanie. Tutaj cztery razy. Walizka już znalazła swoje przeznaczenie będę w niej trzymała serwetki do decoupage.



Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa