Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

środa, 21 października 2015

Kuchenny komplet decoupage

Moja pasja tworzenia w ostatnim czasie nabiera nieco rozpędu. To chyba jest tak ,że albo zaczynam i leci wszystko, co zalegało albo czaka na swoją kolejkę. Teraz leci , walizka , bombki, a dzisiaj butelki i pojemnik po kawie. Motyw, który zastosowałam przy komplecie "chodził" za mną od dawna. I wychodził. Bo to jest tak, że do pewnych motywów musimy dojrzeć, a później to już tylko praca twórcza.


Buteleczki i pojemnik po kawie stały sobie od roku. Doczekały się.

Buteleczka po nalewce gruszkowej.


Pojemnik po kawie Jacobs.




Buteleczka po likierze.



Przyznam ,że komplecik cieszy oko. Wzór bardzo mi się podoba.
 Zastosowałam beżową farbę akrylową , która bardzo dobrze zgrała się z motywem.
Serwetki przyklejone na klej do decoupage, pomalowane lakierem Vidaron - 4 razy.
Po pierwszym lakierowaniu przetarłam dobrze lakier i niedoskonałości.
Lekko podcieniowane i gotowe.



Wykończenie kompletu to papierowa wstążka, okręcona i przyklejona na klej do decoupage.
I to wszystko.
 Zastanawiam się  czy nie przywiesić zawieszek z informacją typu: Nalewka domowa.
Może do tego "dojrzeję".

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa