Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

poniedziałek, 19 października 2015

Świątecznie- bombki decoupage

Sezon świąteczny postanowiłam rozpocząć od zrobienia dwóch pierwszych bombek. To tak na próbę.
Zdjęcia nie są najlepszej jakości. Nie wiem , ale coś dzieje się z moim aparatem.



Motyw z aniołkami i Mikołajem. Całość pomalowałam białą farbą akrylową. Nakleiłam motyw z serwetki, zabezpieczając lakierem. Lekko przetarłam papierem ściernym i pomalowałam lakierem jeszcze 4 razy. A później sztuczny śnieg, który zakrył wszystkie niedoskonałości na bokach

 
   Mikołaj również przystrojony śniegiem, bródka, czapka i trochę na ubraniu.





Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa