Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. Albert Einstein

środa, 19 sierpnia 2015

Stare sito w nowej odsłonie


Czas wakacji najwyraźniej wykorzystałam poświęcając się pasji Decoupage. Kilka starych rzeczy dostało swoje nowe życie. Dzisiaj prezentuję stare drewniane sito, które przypadkiem wpadło w moje ręce.
 Efekt mojej pracy prezentuję na zdjęciach. Zastosowałam metodę serwetkową. Wcześniej oczywiście musiałam oczyścić przedmiot moich artystycznych zmagań.



Do swojej pracy zastosowałam farbę akrylową w kolorze jasny beż. Do obręczy dolnej zmieniłam kolor na lekko liliowy. Zgrał się dobrze z kwiatkami.

Myślę że tak odnowione sito można wykorzystać jako, np. naczynie na owoce.











Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i cenne rady. Pozdrawiam Ewa